1992
11. únor

Praha vstoupila do sítě BBDO

Mezinárodní síť reklamních agentur BBDO získala 11. 2. 1992 nového člena – připojila se k ní pražská agentura Mark a vzniklo MarkBBDO. A s ním přišla i pořádná nálož reklam, které tu časem zlidověly. „Je to nějaký rozbitý“ no ne?

Celosvětově BBDO působí v 81 zemích, má 15 000 lidí, 289 agentur a jedinou filozofii: The Work. The Work. The Work. Nezáleží na tom, jak brilantní strategie, chytré briefy a senzační nápady vzniknou během příprav, protože to, co nakonec všichni uvidí, je výsledná práce. A ta musí být brilantní, chytrá, senzační a zábavná. Tak jako ovečky, domácí žvýkání, tenhle web a celá řada dalších prací, které teprve přijdou. Máme se na co těšit.

Zaujal Vás tento příbeh? Přihlašte se k odběru newsletteru, aby Vám neunikly další, které každý měsíc přidáváme.

Máte příběh, o který se chcete podělit?

Zpět na začátek
Tyto stránky používají cookies za účelem lepšího komfortu jejich prohlížení. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním.